• Wyniki konkursu:

        I miejsce - Karol Bąk SP 2

        II miejsce - Wojciech Reichman SP 360

        III miejsce - Filip Białczyk SP 11

        Wyróżnienie - Jakub Kasprzak SP 11

         

        Wszystkim uczniom, biorącym udział w konkursie, serdecznie gratulujemy. Tych, którzy w przyszłości chcieliby sprawdzić się w tej dziedzinie zapraszamy do pracy na platformie scratch.mit.edu.

         

        Dzielnicowy konkurs na najciekawszą grę w programie Scratch dla uczniów szkół podstawowych

        Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Dzielnicowym Konkursie Programowania w języku Scratch.

         

        Organizator: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Żołnierzy I Dywizji Kościuszkowskiej w Warszawie

        Adresaci: Uczniowie klas IV-VIII

        Cele konkursu:

        • popularyzowanie wiedzy informatycznej wśród uczniów;
        • kształcenie samodzielnego i twórczego myślenia;
        • wykorzystanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów logicznych;
        • rozwijanie i pogłębianie zainteresowań i uzdolnień informatycznych;
        • rozwijanie wyobraźni i logicznego rozumowania;
        • wdrażanie uczniów do samokształcenia i współzawodnictwa;
        • symulowanie aktywności poznawczej uczniów uzdolnionych.

        Regulamin konkursu:

        1. Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych klas IV-VIII o zainteresowaniach informatycznych i ma charakter indywidualny.

        2. Konkurs trwa do 31 października  2021 roku.

        3. Praca konkursowa składa się z:

        • projektu gry komputerowej stworzonej w środowisku Scratch: uczeń zapisuje grę jako projekt programu Scratch;
        • zasad gry: uczeń zapisuje zasady gry w notatniku (rozszerzenie .txt).
        • Zakończenie gry musi zawierać wyraźną informację o końcu gry, wygranej lub nie oraz zatrzymywać grę w Scratchu

        4. Projekt gry wraz z zasadami oraz załącznikiem należy spakować i wysłać na adres e-mail paulina.informatyka.sp11@gmail.com

        5. Podczas oceny prac konkursowych jury będzie zwracało uwagę na następujące elementy:

        • zgodne z zasadami uruchomienie gry,
        • wstęp do gry,
        • obecność i czytelność instrukcji,
        • pomysłowość i oryginalność,
        • poprawność zadań/pytań,
        • ilość i jakość przygotowanych zadań,
        • umiejętności programistyczne(m.in: użyte bloki, różnorodność wykorzystanych bloków, zastosowane rozwiązania, ład, zakończenia skryptów, usunięcie niewykorzystanych lub rozłączonych bloków),
        • posiadanie ograniczenie czasowego,
        • możliwość ponownego przejścia gry,
        • wykonanie kodowania (czyli jakość i ilość użytych algorytmów);
        • jakość użytej grafiki;
        • przejrzyste zasady gry.
        • sposób zakończenia gry.

        Praca zgłoszona na konkurs musi być wykonana samodzielnie.

        6. Podsumowanie konkursu odbędzie się dnia 13 grudnia 2021 r. w Szkoła Podstawowa nr 11 im. Żołnierzy I Dywizji Kościuszkowskiej w Warszawie

        7. Zwycięzcy konkursu otrzymają dyplomy i nagrody.

        8.  Zwycięzcy konkursu zostaną poinformowani drogą e-mail do dnia 30 listopada 2021 roku.

        9. Najciekawsze prace mogą zostać opublikowane na stronie szkoły organizatora.

        Postanowienia końcowe.

        • Decyzje w sprawach, które nie są objęte niniejszym regulaminem podejmuje Komisja Konkursowa.

        Komisja konkursowa: Skowron Katarzyna, Walczak Paulina

         

        OSWIADCZENIE_OPIEKUNA_PRAWNEGO_AUTORA_PRACY.docx

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 11 im. Żołnierzy I Dywizji Kościuszkowskiej w Warszawie
      • skype: SP11Warszawa
      • 022 667-09-27, tel. kom. 513144724
      • ul. Keniga 20 02-495 Warszawa Poland