Szkoła Podstawowa nr 11 im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Warszawie

•  W dniu 12 czerwca 2017 r. w Urzędzie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatów "Varsavianistycznej Szkoły". Miło nam poinformować, iż nasza szkoła znalazła się w gronie placówek, które mogą szczycić się tym tytułem przez kolejne dwa lata. Dziękujemy wszystkim uczniom, nauczycielom i rodzicom za zaangażowanie i pomoc w zdobywaniu wyróżnienia.
    18.06.2017 21:12 | więcej »
  • Towarzystwo Przyjaciół Warszawy w ramach projektu "Po lewej i prawej stronie Wisły" zaprasza na wykłady, spacery i gry miejskie. Szczegóły i harmonogram imprez poniżej.
    27.04.2017 10:25 | więcej »
    W czwartek drużyna uczniów z klas 5a i 4b odwiedziła Łazienki królewskie i Ogród Botaniczny UW. Zwiedziliśmy dwa obiekty przyrodnicze i poznaliśmy az 12 pomników przyrody, dzięki czemu uzyskaliśmy punkty potrzebne do zdobycia odznaki PTTK "Tropiciel Przyrody" w stopniu brązowym. Karmiliśmy też wiewiórki i ptaki, podziwialiśmy pawie i bezskutecznie wypatrywalismy wiosny... Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wyprawy!
    27.04.2017 10:08 | więcej »
  • Korzystając z wiosennej aury klasy 4a i 6e wybrały się w piatek 31 marca do Łazienek na spacer. Nakarmiliśmy kaczki i wiewiórki, obejrzeliśmy Pałac na Wodzie i Chińską Świątynię, oraz sprawdziliśmy, jakie ważne instytucje państwowe mieszczą się w pobliżu. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wycieczki.
    09.04.2017 21:30 | więcej »

• Miasto stołeczne Warszawa zaprasza dzieci wraz z rodzicami do namiotu świątecznego. Udekorujcie pierniki, wyślijcie kartki na święta.
    Przyjdźcie ozdobić lukrem gotowe, pyszne i pachnące pierniki.Obdarujcie bliskich prezentem do powieszenia na choince. Wyślijcie życzenia do bliskich. Czekają na Was cztery wzory pocztówek ukazujące Warszawę w świątecznej, ciepłej odsłonie. Świąteczne stoisko przy Krakowskim Przedmieściu 64 (obok Kościoła Św. Anny):
    3-4 grudnia w godz. 12:00-20:00
    10-11 grudnia w godz. 12:00-20:00
    17-18 grudnia w godz. 12:00-20:00
    P.S. Zakochaj się w Warszawie

24.11.2016 10:06 | więcej »
  • Dnia 15.10.2016 r. o godz. 13:30 rozpoczął się spacer z przewodnikiem z Towarzystwa Przyjaciół Warszawy po dawnej dzielnicy żydowskiej. Wyruszyliśmy spod budynku Past-y, przez ulicę Bagno, Próżną, Plac Grzybowski i Twardą. Poznaliśmy historie związane z kamienicami, mieszkańcami w/w ulic, kościoła  Wszystkich Świętych, Placu Grzybowskiego, Teatru Żydowskiego i synagogi Nożyków. W trakcie spaceru omówiono również etapy odbudowy tych miejsc i ich rolę we współczesnym życiu kulturalnym Warszawy.
    06.11.2016 16:43 | więcej »
  • W piątek 28 października w naszej szkole odbyło się wyjątkowe spotkanie z Haliną Birenbaum, ocalałą z Holokaustu polsko-izraelską pisarką, tłumaczką i poetką. Halina Birenbaum urodziła się w Warszawie w 1929 roku. W chwili wybuchu wojny miała 10 lat. Wraz z całą rodziną znalazła się w warszawskim getcie. Jako czternastolatka była więźniarką na Majdanku, a później w Auschwitz-Birkenau, Ravensbrück i Neustadt-Glewe. W czasie okupacji straciła najbliższą rodzinę i wszystkich krewnych.  Podczas spotkania uczniowie wysłuchali opowieści o życiu w warszawskim getcie oraz o przeżyciach w niemieckich obozach Zagłady. Wizyta Haliny Birenbaum była świadectwem pamięci o Holocauście i zarazem dowodem niezniszczalności najbardziej ludzkich uczuć: nadziei, miłości do świata i życia w każdej postaci.

06.11.2016 16:19 | więcej »
  •  20 października w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie odbyło się wręczenie nagród laureatom  konkursu plastycznego „Zabytki Warszawy” organizowanego w ramach projektu „Szkoła Varsavianistyczna”.   Spośród wielu prac plastycznych komisja nagrodziła prace uczennic klasy IVe. Michalina Kras i Oliwia Łuczak zajęły II miejsce , zaś Natalia Michalska zdobyła III lokatę.   Laureatki otrzymały dyplomy i nagrody książkowe, a także wraz z całą klasą zwiedziły wnętrza Zamku Królewskiego.  Gratulujemy!
    06.11.2016 16:03 | więcej »